23 Mart 2013 Cumartesi

Sesli Chat Sesli Sohbet Görüntülü Chat Siteleri

Meraba arkadaslar bu bugunku yazımızda sizlere Sesli Chat Sesli Sohbet Görüntülü Chat Siteleri hakkında yazı yazacam seslichat siteleri her gecen gun cogalmaktadır ve aklınıza gelemeyecek sayıya ulasmıtır ve cogu site sahiblerini seslichat kelimesinde kastırmak istiyor ve tonlarca para harcamaktadır ve suanda bile sitesini seslichat kelimesinde ilk sayfaya sokmak isteyen site sahiblerine bu yazımda sizlere tiyo verecem ornegin googleye seslichat yazdıgımızda ilk karsımıza cıkan site seslichat.com dur siz degerli site sahibleri bosuna para vermeyin ve sitenizdeki yazıları baska sitelerden alacagınıza kendiniz yazsanız sizin icin ve siteniz icin cok iyi olur ve google amca tarafından sevilir daha onceleri bende kopyalama yapardım ve sitemin ilk sıralara cıkmasını isterdim ama yanlıs yapmısım böle yapmam sitemin google nin gözünden dusmesine ve banlanmazına sebeb oldu o yuzden sizde yazılarınızı kendiniz yazın ve karsılıgını alırsınız bana akıl veren kim derseniz kameralı1chat.com un sahibi olan kaan poyraz oldu bende burdan kaan kardesime cok tesekur ediyorum.Sitesini sesli chat sesli sohbet görüntülü chat sırasına sokmak cok zor bir iştir arkadas sitenize gunluk guncel yazılar yazın kopyalama yazı yapmayın size bir ornek site göstermemi istiyorsanız kendi sitem olan sesliochat.com dur bu domaini ilk aldıgımda bende kopyalama yapacaktım ama saolsun kaan poyraz bana yardım etti saygılarım ali nalbant

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder